آغاز تحقیقات اسراییل در خصوص خودزنی‌های ارتش در روز ۷ اکتبر

آغاز تحقیقات اسراییل در خصوص خودزنی‌های ارتش در روز ۷ اکتبر

رژیم صهیونیستی تحقیقات در زمینه حمله ارتش این رژیم به شهرک‌نشینان صهیونیست و کشتار تعدادی از آنها را آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه صهیونیستی هآرتص گزارش داد که رژیم صهیونیستی تحقیقات نظامی در خصوص حمله موشکی اسرائیل به یک منزل مسکونی در شهرک صهیونیست نشین بئیری که به کشته شدن ۱۲ صهیونیست منجر شده است را آغاز کرد.

البته اتهامی که در این تحقیقات مطرح شده، بسیار کم‌اهمیت‌تر از مطالبی است که برخی رسانه‌ها در خصوص اشتباهات ارتش در روز ۷ اکتبر مطرح‌ می‌کنند و به نظر می‌رسد نوعی سرپوش گذاشتن بر ابعاد بزرگ این رسوایی است.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در دومین ماه جنگ غزه با رونمایی از ابعاد جدیدی از رسوایی ارتش اسراییل در روز ۷ اکتبر فاش کرد که تحقیقات پلیس اسراییل نشان می‌دهد که یک بالگرد آپاچی اسراییلی در روز هفتم اکتبر شرکت کنندگان در جشنواره موسیقی در نزدیکی شهرک ریعیم در اطراف نوار غزه را بمباران کرده است.

تحقیقات پلیس رژیم صهیونیستی از خلبان این بالگرد اذعان می دارد حماس اساسا در روز عملیات طوفان الاقصی در جریان این فستیوال موسیقی نبوده است. بر همین اساس شواهد و بازجویی‌های انجام شده از خلبان بالگرد اسراییلی نشان می‌دهد ۳۶۴ صهیونیست در خلال این مراسم با حملات و بمباران بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی و نه حماس کشته شده‌اند.

در ویدیویی که از این عملیات منتشر شده، بالگرد ارتش صهیونیستی به صورت کور به سمت هرجنبده‌ای بر روی زمین در فستیوال «سوپرنوا» در روستای ریعیم شلیک می‌کند که بعدها مشخص شد خود صهیونیست‌ها خودزنی کرده و به دنبال این بودند که آن را به اسم «جنایت حماس» به خورد افکار عمومی داخلی و خارجی بدهند.

کد خبر 6016118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha